Ege’nin incisi Marmaris #1.gün

Tam ekran yakalama 02.09.2013 171935.bmp

Ağustos ayının son günleriydi Marmaris heyecanının başladığı anlar. Gitmeden önce merak içerisinde çıktık yola. Otoban yoluna çıktık ve eklemeden geçemeyeceğim şu otoban her ilimize yapılmalı. Hem kazalarda düşüş yaşanır hem de varış süresini kısaltır. Her neyse İzmir’den çıkıp girdiniz mi otobana Torbalı – Selçuk (Sadece yol ayrımı) – Aydın – Çine – Yatağan (Sadece yol ayrımı) – Muğla güzergahı ile Marmaris’e varabilirsiniz.

Yol üzerinde çok güzel tesisler mevcut ki bunlardan biri de yolun üzerine köprü şeklinde yapılmış Burger King. Fastfood beslenmeye karşıyım fakat zor durumda kalınca insan herşeyi yiyebiliyor.

266 km yi yaklaşık dura kalka, bol fotoğraf çekimi ile 5 saatte tamamladık. İlk gün Marmaris merkezde kısa bir turlamanın ardından İçmeler beldesine geçip burada deniz girdik. Plaj oldukça kalabalık ve her milletten insanlar bulunuyordu. Saat itibariyle artık birçok kişi evlerine ve otellerine çekilmeye başlamıştı. Denizi, kumu oldukça güzeldi. Fakat plaja ulaşmak için yoldan yaklaşık 100 metre aşağıya inmek ve o yolu tekrar merdiven vasıtasıyla çıkmak bayağı yorucu olmuştu.

Marmaris merkezde camping alanı yok olacak ki bizde bulamamıştık. En yakın mesafede bulunan Çubucak Camping‘i tercih ettik. İç Anadolu ve Doğu Anadolu’da bu tarz yerler neredeyse hiç yoktur. Bundan mıdır sanmıyorum ama burası beni cezbetti. Tamamen doğal bir orman alanı içerisinde bulunan bu tesis çok da güzel bir plaja sahipti. İlk gördüğümde çok şaşırdım, burası bayağı kalabalıktı ve insanlar bizim gibi günübirlik filan değil aylarca kalmaya geliyorlarmış. Hatta buzdolabı kiralayanlar, arabasını branda ile kaplayanlar vardı. Hele 18 senedir her yazı orada geçiren biriyle tanıştım ki aklım durmuştu.

Giriş yaptıktan sonra buraya yerleşmeye çadırımızı kurmaya başladık. Aile ile bekarları ayrı alanlar tahsis etmişlerdi ki bence doğru olanda buydu. İçerisinde tuvalet, lavabo, soğuk-sıcak duş, lokanta, küçük bir market ve yolun karşı tarafında ise köylülerin kurduğu her gün sabah açılan bir halk pazarı vardı. İlk gün bu şekilde tamamlamış uykuya dalmış bulunduk..

Ege’deki tüm camping alanlarına buradan ulaşabilirsiniz.